Re: grafika pod BX

Autor: hill_thebill <hill70_at_bezspamu.interia.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 16:19:11 MET DST

 Myslac o grach ja bym, jednak zmienil
> plyte i CPU albo zostal przy obecnym GF2Ti i kupil konsole. PIII 1 GHz to
> dzis nadaje sie OK do biura, do gier jest juz za slaby.

Ja tam mam PIII 1GHz na mobo Asus CUSL2 i do tego GeForce 3 Ti 200 i nie
jest tak tragicznie, że "..tylko do biura..." co prawda w najnowsze tytuły
nie pogrywam ale te wydane dwa latka temu śmigają co prawda nie na
najwyższych detalach ale przy rozdziałce 1024x768 spoko. Właśnie
zastanawiam się nad przesiadką na Radka 9700 bo w sumie chyba 9800 to to
samo tyle, że więcej prądu żre przez swoje wyższe taktowanie ?

--
"...boje sie : drewnianych koni , podłego alkoholu i mlodych dziewczyn
dajacych mi prezenty."