Re: pomoc przy wyborze laptopa do 2500

Autor: MG <morpheus80USUN_TO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 16:38:21 MET DST

> Chodzi mi po głowie ACER Aspire 3634, Acer TM 2492, Acer TM2451, chociaz
> jak
> poczytalem opinie na temat Acerow to zaczalem zmieniac zdanie - to prawda
> ze
> sa tak tandetnie wykonane i pekaja?!

Mam od pol roku Acera serii 3610 i jak dotad nie moge narzekac na awaryjnosc
czy tandetnosc wykonania. Odbyl ze mna podroz do USA i z powrotem i nie jest
nawet drasniety, a warunki bywaly rozne (jak to na lotniskach). Nie chce tu
wyrokowac o ogolnej jakosci Acera, ale moj egzemplarz sprawuje sie bez
zarzutu.

Pozdrawiam,
morpheus