Re: o ile podkrecic? - 7600gs

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 16:19:35 MET DST

Mack napisał(a):
> Witam
> Posiadam karte graficzna GALAXY 7600GS na AGP. Nigdy nie podkrecalem nic w
> kompie ale postanowilem sprobowac ;-) O ile mozna podkrecic ta karte, aby
> sluzyla stabilnie i nie spalila sie po tygodniu? Jaka temperatura rdzenia
> jest dopuszczalna? Teraz jest okolo 45 stopni.
> Pozdrawiam

To jest moze Zalman Edition z pamieciami 1,2 ns? Generalnie temperatura
moze sie podniesc nawet i pow 100*C i nic sie nie powinno stac ale
raczej powinienes zadbac aby nie przekroczyla jakichs 65*C. Ja karty
podkrecam (GF) instalujac CoolBits co odblokowuje mozliwosc
przetaktowywania z poziomu sterownika. Nastepnie szukam najpierw
granicznej wartosci dla GPU (i testuje kazda zmiane) - nastepnie dla
pamieci. Jak znajde to testuje najwyzsze znalezione wartosci dla GPU i
pamieci - oprocz tego puszczam 3Dmark2k5. Mozesz sie bawic ustawieniami
badajac jednoczesnie wynik testu 3DMark. Polecam tez Video Card
Stability Test.

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.