Re: grafika pod BX

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 15:55:44 MET DST

> Widzialem co prawda egzemplarze R9550 ze zlaczem
> powycinanym w 2 miejscach sugerujacym ze karta
> jest uniwersalna, ale nie testowalem tego nigdy na BX.

Moja działa, ale przeraźliwie się grzeje (nie tylko GPU).

> Myslac o grach ja bym, jednak zmienil
> plyte i CPU albo zostal przy obecnym GF2Ti i kupil konsole.

Dokładnie. Z moich obserwacji wynika że wiele gier DX9 (np. NFSMW) na
moim procu znacznie płynniej działa na kartach DX7 pokroju GF2Ti (może
przez to, że mniej efektów=mniej danych do przemielenia). IMO szkoda
grafę pokroju Radeona 9800Pro pchać do płyty pod P3.

--
poleasingowy P3 800EB  na naprawianej desktopowej mobo VL400
zasilany Rubikonem 300W - wszystko chłodzone pasywnie