Re: wirtualny PC/wymiana danych

Autor: Gupik <gupik1_at_NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 18:19:16 MET DST

> Teoretycznie istnieje tam coś takiego jak "shared folders", ale nie wiem jak
> tego narzędzia używać
> (gdzie pojawia się udostępniony folder??)

tak, to to, ale to się robi przy wyłączonym wirtualnym kompie, w opcjach
programu szukamy "shared folders" klikamy na niego, szukamy tego pliku
który nas interesuje do obadania, potem dalej i tak do konca już, ps. na
virtualnym systemie trza zainstalować nakładkę virtual tools, a teraz
spadaj, bo to ntg.