Re: Prosba o pomoc przy wyborze odtwarzacza MP3

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 12:48:06 MET DST

ttttttt wrote:
> na Allegro.pl mozna kupic specjalna folie, naklejasz na przod na tyl
> obudowy i odtwarzacz zawsze jest w dobrym stanie.

Z moim Zenem Touch nie muszę tego robić, a wygląda jak nowy, choć ma dwa
lata.

> Nie przesadzaj, ze jak ktos nosi odtwarzacz caly czas w futerale to
> jest porysowany, niby jak sie ma rysowac

Mniej więcej tak, jak CD wycierany o cokolwiek co nie jest ściereczką z
mikrofazy. Po raptem dwóch miesiąca noszenia odtwarzacza w "skarpecie"
posiada on bardzo wyraźne, widoczne na pierwszy rzut oka otarcia (trzy
przypadki z życia wzęte, i nie mówimy tutaj o nastolatkach bawiących się
odtwarzaczem na przerwie).

> przeczytaj mojego posta nizej.

Tego o uszkodzonym iriverze? Czy on ma o czymkolwiek świadczyć? Zresztą
dystrybutor z tego co wiem zapewnia sprawny serwis.

k,