Re: Prosba o pomoc przy wyborze odtwarzacza MP3

Autor: ttttttt <tszz(wytnijto)_at_poczta.fm>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 11:02:29 MET DST

KILu wrote:

> Nie byłem. Za to kilku moich znajomych używa różnych produktów
> Apple'a, są wśród nich iPody (2x nano, video...) i wszystkie już po
> paru miesiącach były poobcierane niczym "zajechana" płyta CD, choć
> były noszone w firmowej "skarpecie" lub futerale.

na Allegro.pl mozna kupic specjalna folie, naklejasz na przod na tyl obudowy
i odtwarzacz zawsze jest w dobrym stanie. Nie przesadzaj, ze jak ktos nosi
odtwarzacz caly czas w futerale to jest porysowany, niby jak sie ma rysowac
glupoty opowiadasz. Schowaj cos do szafy, nie wyciagaj przez pol roku i co
samo sie porysuje albo ktos Ci ukradnie? Ja nosze w skarpecie i porysowal
sie tam gdzie jest niezabezpieczony bo czesto go dzies walne na biurku albo
w plecaku sie porysuje ale zawsze jakos sie do tego przyczynie.

> Również miałem do czynienia z kilkoma Creative'ami, od blisko dwóch
> lat na codzień używam jednego (i wciąż wygląda jak nowy). Wszystkie
> są świetnie wykonane (dodatkowo Zeny zrobione są z *bardzo* wysokiej
> jakości i trwałych materiałów) i wszystkie bardzo fajnie grają, choć
> tu słyszalną przewagę mają modele z dyskiem.
>
> Zresztą ogólnie miałem i mam wiele rzeczy Creative'a (odtwarzacz,
> zestaw 5.1 z dekoderem, monitory M80, słuchawki z serii HQ...) i
> jestem zadowolony z ch produktów.

wszystko sie zgadza

> Sony, Mobiblu, iRiver...?:>
>
> k,