Re: laptop - pytanie do praktykow

Autor: Kamil <gruby_ck_at_o2.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 10:48:42 MET DST

Mimo wszystko że ludzie tak narzekają, ja jestem szczęśliwym posiadaczem
ACERA, kupiłem 2 lata temu model 2023 Wlmi , grafika radeon 9700pro 128mb,
jak narazie gralem we wszystko co mi si epodobalo bez problemow,wiadomo no
teraz nowsze jakies fpp itp juz napewno by trzeba bylo w gorszej grafie
grac, ale jakbys kupil nowego acera to napewno bys sie nie zawiodl.
Sa tanie i dobrze wyposazone, a wyglad i rozmiesczenie niektorych
przyciskow, no coz o gustach sie nie dyskutuje. Moze ja trafilem na jedyny
dobry model na swiecie:)