Re: Zasilacz do PC jak do notebooka

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 20:48:08 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Są nawet o większej mocy, choć ceny porażają.
>
> Ale zdajesz sobie sprawę, że i tak wentylatory będą
> konieczne już w samym komputerze, skoro wypadnie wenty-
> lator z zasilacza?
Wpadnie z zasilacza ale nie jest już wtedy nigdzie potrzeb ponieważ
jesli już sa zamontowane i nie wydzielają dużo ciepła - najwięcej
wydziela Procesor - W stresie 40*C i Karta graficzna (podobnie do
procesora jednak niema jak tego odczytać). Wole zamontować niskoobrotowy
wentylator tak dla poprawy cyrkulacji niż do chłodzenia i po to mi taki
wąłsnie zasilacz zewnętrzny, zyskam więcej miejsca w obudowie...

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.