Jaki program ...

Autor: Lestat <oremiuszNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 20:22:05 MET DST

Witam,

Cholera, sporo tych tematów o odzyskiwaniu plików, ale ja mam następujące
pytanie:
Czy jest taki program do odzyskiwania skasowanych plików, który po
skanowaniu dysku pokaze mi pliki nie w klastrach (cluster xxxx...), ale
poprostu w katalogach? Jest tak, ze wykasowałem przez pomyłke sporo muzyki
(20 giga) i po przeskanowaniu dysku połapać sie w tych pojedyńczych plikach
nie sposób. Używałem programu PC Inspector File.