Re: karta dzwiekowa a jakosc nagrania

Autor: macminer <macminer-junkout_at_polbox.com>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 15:19:03 MET DST

Any User wrote:

> Karta dźwiękowa w Thinkpadach jest do dupy. W każdym modelu.

A to niby dlaczego? Crystal Sound, jeśli chodzi o samą jakość nagrania
(stosunek sygnału do szumu i jakość konwersji) jest zupełnie OK.
Nagrywałem na tym różne rzeczy i jakość była niemal studyjna. Oczywiście
pod warunkiem, że sygnał, który wchodzi przez line-in jest czysty i
dobrej jakości.

Jeśli natomiast nagrywasz przez mikrofon bezpośrednio do karty
dźwiękowej, to pytanie, jak to robisz? Masz studyjny mikrofon i
przedwzmacniacz mikrofonowy? Mikser? Czy tylko jakiś mikrofon
komputerowy? Jeśli nie nagrywasz przez mikser, to pewne, że wysokiej
jakości nie osiągniesz.

Natomiast jeśli chodzi o karty na USB, to podejrzewam, że ten Thinkpad
ma tylko USB 1, tak więc może być problem przy nagrywaniu - zwłaszcza
wieościeżkowym. Jeśli już, to szukałbym karty na PCMCIA.

--
macminer