Upgrade sprzętu.

Autor: Paweł B. <botul1979_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 13:35:15 MET DST

Witam,

chciałbym się poradzić w kwestii upgrade'u sprzętu.
Jako że stary Celeron 800 ledwo zipie, to chcę zainwestować coś około
1600 zł w nowy procek, płytę, pamięci i grafikę.
Jak na razie mam złożona następującą konfigurację:

Procesor Athlon 64 3000+ BOX (Socket AM2) Orleans - 315 PLN
Pamięć RAM Geil Ultra 2x512MB DDR2 800 CL 4 - 632 PLN
Płyta główna Asus M2N-E nForce Ultra - 375 PLN
Karta graficzna GeForce 7300GT Galaxy 256MB TV&DVI (400/800) - 312 PLN

Całość - 1634 PLN. Ceny ze sklepu Komputronik, i raczej tej firmy bym
się trzymał - mam na miejscu sklep czynny 7 dni w tygodniu z dobra
obsługą, więc raczej nie chcę cudować z zakupami przez sieć.
Jeśli możecie coś poradzić, zwłasza w kwestii doboru pamięci - tutaj
jestem do tyłu - poczytałem trochę o timingach, itp, ale na pewno są tu
ludzie którzy coś doradzą - może opłaca się wziąć pamięci 667MHz, lub
wręcz 533.
Pozdrawiam,

--
Paweł B.
przy dopowiadaniu na priv usuń 1979 z adresu.