Nie znaleziono urządzenia?! :o

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 20:47:48 MET DST

Witam, posiadam problem tego typu, że mam czytnik kart pod USB i za kazdym
razem gdy go podlaczam wyskakuje błąd "nie znaleziono urzadzenia". Czytnik
jest 100% sprawny bo działa i każdego tylko nie u mnie, porty USB na płycie
tez są OK bo np. skaner działa na każdym, czytnik NIE WYMAGA sterowników
(zreszta szukałem na wszelki wypadek i nie ma do tego sterownikow bo do teog
nie ma, poprostu pojawia sie nowy dysk), nie ma znaczenia w ktorego portu
USB jest podłączony czytnik. Probowałem poodlaczac wszystko i zosatwic tylko
na USB ten czytnik, podłączałem także dodatkowe zasilanie 5V do czytnika ale
to także nie daje rezultatu, dzisiaj zaktualizowałem system, mam wszystkie
łatki (system win xp prof sp2), ja juz nie mam pomysłów, a czytnik
potrzebuje na juz... Mial ktos kiedys taki problem, bo z tego co szukałem na
google to NIKT jeszcze tego problemu nie rozwiazał a pojawia sie on z
roznymi urzadzeniami na USB... Mam dziwne wrazenie ze moze to wina wersji
USB? Skaner mam na usb 2.0 (chyba 2.0 bo zawsze mi sie to myli, jest takie
duże podłużne, prostokątne), a czytnik jest na usb chyba 1.1 (takie bardziej
kwadratowe...)
Prosze pomozcie bo ja juz probowalem wszystkiego i nie mam siły już. Dodam
jeszcze ze tydzien temu strzeliłem jeszcze format i probowałem rozne
ustawienia USB w biosie...