Re: Grafika AGP nie na wyrost?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 09:41:09 MET DST

PSYLO napisał(a):

> Tracer to nic lepszego od Codegena niestety. Ja bym osobiście nigdy tak
> nie zaryzykował. Od tego Tracera "500W" mocniejszy jest byle 300W PSU
> dobrego producenta. Zasilacz, który masz jest robiony na najtańszych
> podzespołach, z pominięciem wszystkiego co tylko było możliwe w
> konstrukcji. Najlepszym rozwiązaniem by było gdybyś to sprzedał i kupił
> dobry firmowy zasilacz 350-400W.

A co powiesz na COLORSit 350W (z duzym wiatrakiem)?? Mam kompa zlozonego
dla siostrzenca i narazie pozyczylem taki zasilacz wlasnie. Poki co
wyglada, ze jest ok ale co bys radzil do tego konfigu (z zalozeniem
wymiany w przyszlosci CD-ROM na DVD-RW, 20GB ATA100 na SATA 80GB, GF2MX
32MB np na GF7600GS 256MB):

Celeron D 310 (Prescott) s478 2,13@~3,1GHz
(FSB 195MHz)
Kingston 512MB DDR400@390MHz CL 2,5