Re: Grafika AGP nie na wyrost?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 20:43:09 MET DST

Solar napisał(a):
> Według tego: http://extreme.outervision.com/psucalculator.jsp , z 7600GT
> na pokładzie będę miał identyczny pobór mocy ~245W, jak obecnie z Ati
> 9800SE@Pro. Może nie muszę zmieniać zasilacza?

Mocy być może starczy, a być może nie.

> Mam Tracera 500 -
> przynajmniej nie jest to Codegen :) - żadnych kłopotów jak dotąd, przez
> 2 lata nie było.

Tracer to nic lepszego od Codegena niestety. Ja bym osobiście nigdy tak
nie zaryzykował. Od tego Tracera "500W" mocniejszy jest byle 300W PSU
dobrego producenta. Zasilacz, który masz jest robiony na najtańszych
podzespołach, z pominięciem wszystkiego co tylko było możliwe w
konstrukcji. Najlepszym rozwiązaniem by było gdybyś to sprzedał i kupił
dobry firmowy zasilacz 350-400W.

--
PSYLO