Re: Szbkość HDD

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 23:12:28 MET DST

"PAndy" egh68r$u6q$1@news.onet.pl

> Nie bardzo wiem gdzie - to ty twierdzisz sie ze przy odczycie
> sekwencyjnym i rnd czas odczytania caloego dysku bedzie taki sam.

Akurat nie twierdzę, że sekwencyjny i rnd (jak to nazywasz) daje
te same efekty, ale nie ma to [twierdzenie] znaczenia.

BTW -- mam nadzieję, że i inni wiedzą, o co Ci chodzi, gdy piszesz
obok siebie 'sekwencyjny' i 'rnd', bo akurat chyba mieszasz zupełnie
polski wyraz pochodzący z łaciny i skrót słowa angielskiego. :)

Twierdzę, że transfery nie zależą od miejsca mierzenia,
czyli na przykład skraj dysku daje te same wyniki, co
przyosiowa część dysku, choć tam szybkość liniowa jest
znacznie mniejsza niż na skraju.

-=-

Propozycja odczytania firmware dysku jest moim zdaniem dobra. :)
(ale dla mnie nierealna) :)

E.