Re: Szbkość HDD

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 00:19:12 MET DST

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in
message news:egh20e$a7c$1@flis.man.torun.pl...

> "PAndy" egecqh$2jo$1@news.onet.pl

> I nic ciekawego z Twojej wypowiedzi nie wynika.
> Przynajmniej dla mnie -- nic.

A tak sie staralem... stalem na glowie... klaskalem uszami... nic tylko
5 groszy w Plusie...

> Lioniowo, a nie kwadratowo czy wykładniczo? Zapewne tak.

Hm... no to jednak juz jest cos...

> Jak jesteś taki mocny -- napisz równanie, z którego wyliczę
> dane miejsce na dysku na podstawie adresu LBA i na podstawie
> adresu głowica/cylindry/sektor.

nie jest to kwestia madrosci lub nie... to sa rzeczy ktorych od dawna
producent dysku nie ujawnia... zgraj sobie firmware dysku i zrob rei a
bedziesz wiedziala jaka jest formula...

> Patrz nieco wyżej.

Nie bardzo wiem gdzie - to ty twierdzisz sie ze przy odczycie
sekwencyjnym i rnd czas odczytania caloego dysku bedzie taki sam.

> Też. Różne wersje. I całą masę innych programów.

Juz napisalem: porownaj czas odczytu calego dysku przy czytaniu
sekwencyjnym i losowym...