Problem z duzym dyskiem ?

Autor: Andrzej <andkas1_at_wp.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 19:49:04 MET DST

Płyta Abit P4P800-E Dlx, na zewnętrznym kontrolerze mam powieszony
dysk 120 GB
Często ghostem robię sobie kopie na mniejsze dyski – na 40 i 80 GB
i na nich uruchamiam system, by np. coś sobie przetestować.
zero problemów ...

Niestety nie mogę skopiować owego 120 GB dysku na dysk 160 GB.
To znaczy skopiować mogę, ale XP w żaden sposób nie chce odpalić.

Zachowuje się różnie - czasem reset od razu .... czasem po pojawieniu
się planszy bootowania, a czasem po prostu się zawiesi ...
Nigdy nie dochodzi do końca ...

dysk jest na pewno dobry a wymieniony problem występuje z innymi 160 GB
dyskami

w czym jest problem ?
chyba nie chodzi o znany temat z dużymi dyskami, bo płyta raczej to
obsługuje, a XP mam z SP2

czy jest wiec jakiś sposób co by się przesiąść z dysku 120 GB na 160 i
większy ?

a moze to nie jest probem sprzetowy ?