Monitor BENQ T705

Autor: <zenonjagoda_at_wp.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 19:37:51 MET DST

Witam,

Od ponad roku jestem, tzn. byłem jego zadowolonym posiadaczem.
Niestety, dzisiaj podczas pracy nagle się wyłączył.
Gdy go włączam, pracuje tylko przez moment - na ułamek sekundy pojawia się
obraz powitaly po czym się wyłącza (WYŁĄCZA, NIE PRZECHODZI W STANDBY).
Czy ktoś się już z tym spotkał ?

P.S. Wygląda to jak działanie elektroniki zabezpieczającej przez podwyższonym
napięciem w sieci. Nie mam w domu miernika U, jednak reszta urządzeń w domu
działa bez zarzutu.

Pozdrawiam!