grafika - wybor

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 18:14:15 MET DST

Witam,

jaka karte graficzna oplaca sie wziac, mam w tej chwili grafike na
plycie, nie gram raczej, wiec bralem plyte z grafika, ale ma jedna wade,
korzysta z pamieci systemu. Plyta to: Gigabyte GA-M55plus-S3G nVidia
GeForce 6100. Szukam karty, ktora nie bedzie droga, nie potrzebuje super
wydajnosci, ale bedzie mocniejsza od tego co mam na plycie, nie ma sensu
instalowac czegos slabszego. Idealem byloby chlodzenie pasywne, bez
wiatraczka. Komputer jest cichy i nie chcialbym bzyczenia wiatraczka. Co
polecacie?

wer