Re: Jaka grafa na AGPx8?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 18:09:32 MET DST

RDN ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Szukaj na Allegro Radeonów 9800, 9800Pro albo 9800SE przerabialnych na
> 9800Pro, 9700, 9700Pro.
> Mozna też kupić 9550 i kręcić. Ale najnowsze tytuły będą miały ciężko na
> karcie za 200zł.

Kombinuje cos dla siostrzenca - poki co zalozylem GF2MX 32MB i jest
512MB Kingstona DDR400 na plycie Gigabyte 8IPE1000-G (i865PE) z prockiem
s478 Celeron D 310 2,13GHz@~3,1GHz (calosc smiga na FSB 195MHz). Do tego
stary Samsung 20GB ATA100. Docelowo chce on grac w Gothic II i Unreal
Tournament (raczej powinno wystarczyc). Sprawdzalem w zestawieniu kart
graficznych i np Radeon 9550 nie daje jakiegos rewelacyjnego
przyspieszenia wiec nie widzi mi sie wydawac na to kasy. Tak mysle, ze
lepiej zainwestowac w nowszy dysk SATA - jakiegos Samsunga 80GB np a na
grafe to moze niech sobie sam odlozy i kupi lepsza? :)

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!