Re: Fujitsu Siemens czy Toshiba?

Autor: Tomasz Sanecki <xan_at_-nospam-metal.art.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 17:43:38 MET DST

Czezare wrote:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=32153
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=27976
> Z opisu widac, ze laptop Fuitsu Siemens ma wiekszy dysk, ale (chyba)
> slabsza karte graficzna,

nie tylko wiekszy dysk ale rowniez lepszy procesor

> choc laptop ma sluzyc glownie do pisania w
> Wordzie i Excelu, oraz dobrze radzic sobie z prezentacjami w Power
> Poincie.

Do tego wystarczy zwykle Pentium pod windowsem 95 ;P

> Nie ma to byc w kazdym badz razie laptop do grania.
> Ktory z tych dwoch modeli wybrac?Bardzo prosze o wszelkie porady i
> sugestie.

Generalnie rzecz biorac oba laptopy beda do podanych zastosowan
odpowiednie. Jedni wybiora "marke", inni wola miec troche mocniejszy
sprzet.. w dodatku, ze za nizsza cene. Ja do F-S mam, w przeciwienstwie
do wielu, zaufanie i chyba bym go wzial...

Ale jezeli juz F-S to moze to:
http://www.allegro.pl/item131022092_fujitsu_siemens_amilo_pa1510_tur_x2_tl50_1024_100.html
lub ewentualnie:
http://www.allegro.pl/item130487347_f_s_v3405_core_duo_80gb_dvd_rw_w_wa_sklep_raty.html