Re: GF 7600 GS AGP

Autor: Stormy Waters <as400WYTNIJTO_at_autograf.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 09:20:07 MET DST

> Ale chcialem podczepic sie z moim pytaniem pod ten watek:
> czy taka karta chlodzona pasywnie (standardowy gigabyte - nawet nie ma zadnego
> silent pipe) bedzie wytwarzala duzo ciepla?
> Pytam sie, bo chcialem ja wsadzic do dosc malej puszki (Shuttle SN95G5V3 XPC
> barebone).
> Zalezy mi na ciszy, ale rowniez na stabilnosci.
> Moze ktos orientuje sie czy to dobry wybor?
> Boje sie, ze karta bedzie sie bardzo grzala, a z nia pozostale elementy, co
> doprowadzi do:
> - zwisow i niestabilnosci
> [...]

  no nie oszukuj sie :)
  cos za cos. bedzie sie grzala jak zla .
  na wszelki wypadek dokupilem radiatorek, mocno cichy podobno..
  ale w samo pasywne slabo wierze. do ok 80 stopni mysle ze dojdzie tak
  czy inaczej. tyle ze referencyjnie krytyczna wartosc to jak pisali w benchmark
  ok 130 st, wiec margines spory.

  pozdrawiam

  SW