Re: MSI 6321 - 694D - Działa tylko na 66Mhz

Autor: K <kurt76.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 22:42:39 MET DST

J.M.Oizo <oizo[no spam]@autograf.pl> napisał(a):

> sorry ze tak mecze ale jak mozna PLL ustawic recznie???

chodzilo mi o to ze musisz dopasowac PLL z twojej plyty do odpowiednika z
listy w cpu cool, poprostu musisz znalezc uklad ktory czesto zaczyna sie od
ICS xxxxxxx, tu masz przykladowa kwestie... http://www.xente.mundo-r.com/jano/
xt/Overclock.html
oczywiscie to wszystko w sekcji zmiana FSB w cpu cool....

j.w.