Re: MSI 6321 - 694D - Działa tylko na 66Mhz

Autor: J.M.Oizo <spam>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 20:16:48 MET DST

Użytkownik " K" napisał w wiadomości
> [...]

sorry ze tak mecze ale jak mozna PLL ustawic recznie???
Program CPU COOL mojej płyty nie zna :(:( wiec nim nic nie zmienie.
Płyta ma ustawianie fsb za pomoca zworek oraz w biosie.
Zworkami ustawia sie przedziały fsb - np 66Mhz pozwala na ustawienie w
biosie od 66Mhz do 83Mhz.
Jest tam ustawienie na AUTO ale na nim płyta tylko pyka.