Re: Zasilacze

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 00:24:18 MET DST

"Marian Stopa" <stopczyk@post.home.pl> wrote in message
news:1uilnzfqyvmq0$.y6h6oa296oab.dlg@40tude.net...

> Nie wiem co chcesz osiagnac, ale tak sie nie robi, po prostu podlacz
> dwa
> zasilacze niezaleznie i podlacz polowe urzadzen do jednego a druga
> polowe
> do drugiego. Moge odrazu powiedziec ze tym sposobem nie odpalisz przy
> uzyciu 2 zjechanych zasilaczy sprzetu ktory na jednym juz nie chce
> dzialac.

Powinno sie poalczyc masy wysjcowie obu zasilaczy - w przeciwnym wypadku
masy te zostana i tak poalczone ale gdzies w elektronice.
Linii zasilajacych nie laczymy, masy tak.
Czemu ma nie odpalic? Bardzo dobry polaczenie to zasilacz ATX do
zasilania plyty i kart a np zasialcz AT do zasilania dyskow i napedow
cd/dvd. Zasilacz ATX odpala AT przy pomocy przekaznika zapietego na
linie 12V.