Re: Zasilacze

Autor: Marian Stopa <stopczyk_at_post.home.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 22:24:07 MET DST

Dnia Tue, 10 Oct 2006 21:27:21 +0200, Lugi napisał(a):

> Żeby podłączyć dwa zasilacze trzeba tylko złączyć przewody GND? Mam
> stary zasilacz i chciałbym, aby działał razem z nowszym.
> Czy też będzie wymagane połączenie lini 5V i 12V.
Nie wiem co chcesz osiagnac, ale tak sie nie robi, po prostu podlacz dwa
zasilacze niezaleznie i podlacz polowe urzadzen do jednego a druga polowe
do drugiego. Moge odrazu powiedziec ze tym sposobem nie odpalisz przy
uzyciu 2 zjechanych zasilaczy sprzetu ktory na jednym juz nie chce dzialac.

--
stopczyk