Re: Program wyłączył wentylator CPU

Autor: Pantalaimon <jacenty_at_ceti.KROPKA.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 11:29:09 MET DST

Na moją przestrogę:
> [...]
DooMiniK odpisał:
> Jaki masz login na Allegro? Muszę Cię dodać do czarnej listy ;-P
> (msp,anc)

Spoko spoko, skoro działa, twarda sztuka, to nie będę się go pozbywał
pochopnie (wiecie, jak ciężko dostać energooszczędną wersję Athlona X2?).
Ale naszła mnie inna refleksja... wyobraźmy sobie wirusa, który...
Dalej nie piszę, żeby psycholom nie podsuwać pomysłów ;)

Pozdrawiam,
Paweł