Sound Blaster Extigy (zewnetrzna) - na USB

Autor: bartek <bravo1985WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 11:13:00 MET DST

Witam,

mam karte dzwiekowa zewnetrzna SB Extigy na USB i nie mam pomyslu co jest
grane.
Po podlaczeniu jej do ktoregokolwiek portu USB w Toshibie wyswietla alert "Nie
rozpoznano urzadzenia. Jedno z urzadzen USB podlaczonych do tego komputera ma
awarie, ale system Windows nie moze go rozpoznac. Aby uzyskac pomoc w
rozwiazaniu tego problemu kliknij ten komunikat" Po kliknieciu wyswietla mi
sie tylko okno z portami USB i karcie przypisane jest Nieznane urzadzenie.
Dodam tylko, ze sterowniki sa zainstalowane, platforma Win XP. Po podlaczeniu
tej karty do Compaqa tez z Win XP i tymi samymi sterownikami rusza bez
problemu.

Co wiec jest grane? Poczatkowo myslalme, ze moze jakis konflikt miedzy karta
wew w Toshibie a ta, ale czemu ten problem nie pojawia sie na drugim laptopie?
a moze cos nie tak z portami USB, cos moze nalezy zmienic w Biosie?
Podpowiadano mi cos n/t zmian ustawien USB w Biosie, ale mam jakas uboga
wersje Biosa i nic nie widze o portach USB.

Z gory dziekuje za wszelkie wskazowki
pozdrawiam