Re: Jaka karte Tv warto kupic??

Autor: Wacław Sondej <wsondej_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 10:28:57 MET DST

Użytkownik <huk@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1160427165.237261.146870@e3g2000cwe.googlegroups.com...
Polecam AverMedia TV Series Bt878 karta full wypas:

Akorzystasz z kablówki? Bo u mnie w kablu dźwięk na kanałach ma różny format
i karta Aver głupiała. Wymieniłem na prostą PCTV Stereo, która umożliwia
wybranie fromatu dźwięku dla każdego kanału osobno. Miałem też All in
Wonder, ale tu z kolei był problem z rozpoznawaniem sygnału stereo.
Próbowałem też Compro x 500 - niezła, ale powróciłem ze względu na
funkcjonalność do Pinnaclea Stereo.
Pzdr. WS