Re: ocena konfigu do obliczen :)

Autor: Qbab <barbasz_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 08:40:26 MET DST

> Mam nadzieje ze jestes niezly w pisaniu softu, bo zeby to dobrze zrobic na
> danej platformie sprzetowej musisz poznac architekture tego proca i
> podsystemu pamieci...

boję się że jadnak nie :) ja z wykształcenia jestem fizykochemikiem a soft
piszę bo muszę liczyć rzeczy które sobie wymyślę (a właściwie poprostu
prowadzić symulacje modelami które sobie wymyślę czyli takimi dla których
nie ma jeszcze gotowych pakietów). Tak wiec nie nazwał bym się programistą.

--
pozdrawiam
Qbab