Re: prosba o pomoc w wyborze notebooka

Autor: |Pio| <piowa_at__wytnij_vp.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 00:10:12 MET DST

> Za 2300 netto to się dostanie nx6310, ale chyba z Celeronem M,
> bo wersja z Core Duo jest za 2700 gdzieś. A Celeron M przy
> wymaganiu wysokiej mobilności to pomyłka.

wiem, Panie Radku, mowil mi to Pan 10 razy i przekonal do zmiany
kupowanego laptopa na takiego z P M, ale jesli autor postu musi sie
zmiescic w kwocie najblizszej 2000zl, to nie bede mu polecal komputera,
ktorzy po spelnieniu pozostalych wymagan bedzie kosztowal min. 3000zl.
albo rybki albo akwarium. czasem trzeba z czegos zrezygnowac...
moze te 2-3 godziny z celeronem to wystarczajaca niektorym mobilnosc.

--
Pozdrawiam,
P.W.