Re: nowa grafika i "wolniejszy" procesor

Autor: PiotrekN <p_nizio_at_wp.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 21:39:59 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> Szczrze mowiac watpie na takim CPU i grafice. Jesli ktos kupuje teraz
> grafike do Athlona XP 1700+ to znaczy ze ja zmienia, prawdopodobnie ze
> wzgledu na gierki, bo do pozostalych zastosowan to wystarczy i TNT2 a
> przeciez uprzednio mial juz jakas karte bo nie odczytywal obrazu
> telepatycznie. I kupujac GF6200 64bit zawiedze sie IMHO sromotnie jesli
> chodzi o wydajnosc. No ale w PL sprzeda sie byle g*, wazne zeby bylo tanie
> - tak mozna wnioskowac po ilosci kupujacych w aukcji :/

Ja nie kupiłem tej karty ze wzg na gierki bo kompletnie nie gram, bo nie
nawidze tego:) Kupuje monitor LCD i chcialem go podpiac pod DVI, a
wydajność tej karty....wszystko jedno, aby nie była gorsza od starego
geforce'a 4 MX 440 SE.

> Raczej underclockowal, a nie przetaktowal.
> Pytanie jakis czas temu bylo zadawane srednio 2x w tygodniu: po zmianie
> sprzetu setup "wrocil do mamusi" i zaladowal ustawienia domyslne, w tym FSB
> 100 MHz - zmien na odpowiednie dla thbreda lub palomino 133 MHz [w setupie,
> malo prawdopodobne ze zworka] i powinno byc OK]. Mozesz tez probowac
> szczescia z wyzszym FSB - sporo thbredow B0 1700+ chodzilo spokojnie na
> 1833 MHz czyli przy FSB 166 MHz - na domyslnym Vocore lub podyzszonym o
> drobne 0,05V.

W biosie mam tylko opcję "kontroli FSB"(jakoś tak) - aktualnie przy
wyłączonej tej oopcji BIOS podaje ze jest 133, Sandra że 2x101, a jak
wpisałem na sztywno 133 w tej kontroli to system się nie załadował.