Jaka plyta i CPU pod Radeon 9550?

Autor: <aszatkow_at_googlemail.com>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 17:34:45 MET DST

Witam,
Przyszla pora na upgrade kompa. Chcialbym zachowac Radeon 9550, wiec
wybor plyt zaweza mi sie juz do takich z AGP. Ale brakuje mi wiedzy na
temat, jak najlepiej wykorzystac istniejaca karte grafiki, czyli jaki
procesor (AMD czy Intel) i jak szybki powinien byc? Dodatkowe parametry
systemu to istniejace: karta wireless na PCI i Sound Blaster Live. BTW
- czy po zakupie nowej plyty glownej bede mogl blasterka schowac od
szafy? Mam tu na mysli - czy onboardowe karty muzyczne sa lepsze od
live'a?
Budzet to tak do 1000pln za plyte, proc i pamiec 512MB.
Z gory dzieki za sugestie.
Pozdr,
AdamS