Re: Szybko¶æ dysku

Autor: geo <voyt_newsPPPPPwytnij_toPPPPP_at_o2.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 15:17:52 MET DST

U¿ytkownik "Rados³aw Sokó³" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> 1) W³±cz MIME: http://www.grush.one.pl/mime/

Dziêli, spróbuje

> 2) Co rozumiesz przez "przyspieszenie pracy dysku"?
> Bo czas dostêpu skrócisz tylko szybszym dyskiem.

Chodzi mi konkretnie o znaczne przy¶pieszenia wczytywania danych
podczas wizualizacji w czasie rzeczywistym Mumerycznego Modelu Terenu
pokrytego ortofotomapami (TIF-y co zajmuj± po ok 80MB, w sumie bêdzie
tego ok 11 GB) Program coprawda czyta partiami ale te srednie 50 MB/sek
niestety nie wystarcza :( a zalezy mi na maksymalnej plynno¶ci. Komp. chyba
daje rady bo z tego co widze to dysk przede wszystkim mieli.

> 3) RAID 0 to dobry sposób, aby znacznie podwy¿szyæ transfer
> sekwencyjny (ale tylko! transfer sekwencyjny).

Aha :)

Dziêki wielkie za odp.