Re: Mobilny notebook do 3000

Autor: jutta <jutta_at_no.email>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 15:15:01 MET DST

Dnia Mon, 9 Oct 2006 12:42:15 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

> Kupuj Lenovo, ja mam wersje w 14", bo mobilniejsze i jest
> naprawdę ekstra laptop. Jest wersja bez windy, pod linuxem chodzi prawie
> cały hardware (nie udało mi sie tylko odpalić czytnika linii papilarnych,
> reszta działa w pełnym wypasie).
> Jakby Ci sie to przydało w negocjacjach w sklepie to dałem w sierpinu
> 2160 netto ;) ale panele ostatnio poszły w górę więc pewnie troszkę
> laptopy zwyżkują.

Jest tylko taki problem, że model o którym mówisz (najprawdopodobniej
TU065PB) wypadł z rynku na przełomie sierpnia i września. Niestety TU075PB
nie posiada Bluetootha i jest w cenie o 200-300 zł wyższej niż był TU065PB.
Wiem, bo już od kilku tygodni próbuję się dowiedzieć, czy będzie dostępny
ale niestety nic z tego. Dlatego właśnie pytanie dotyczy głównie modelu
TY031PB który ma 15,4" matrycę oraz modeli o podobnych parametrach.
A jeżeli chodzi o czytnik linii to jakiś czas temu właśnie przeglądałam
strony patrząc czy nie będzie problemów z uruchomieniem wszystkiego pod
Linuksem i znalazłam artykuł dot. konfiguracji czytnika linii papilarnych.
Było to bodajże na ThinkWiki. Jak znajdę to przyślę adres.

--
jutta