Router....???

Autor: Lookasik <lookasik_at_cutit.poczta.fm>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 14:01:20 MET DST

Potrzebuje zakupic prosty router kablowy z możliwością klonowania mac adresu
/a przynajmniej takie dostalem info :)/. Jestem laikiem w tej kwestii stad
moje pytanie jak sobie mam obczaic, ktopry router ma taka mozliwosc , a
ktory nie... ew bylbym wdzieczny za wskazanie jakiegos taniego i dobrego
egzemplarza

router potrzebuje do udostepnienia internetu na 2 kompach a nie chce poprzez
inny komputer tylko niejako niezaleznie

pozdrawiam
Łukasz