Mobilny notebook do 3000

Autor: jutta <jutta_at_no.email>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 14:00:04 MET DST

Cześć

Temat-bumerang :) Proszę uprzejmie o pomoc w wyborze notebooka który ma
służyć jako komputer do pracy poza domem. Wiadomo, główne kryterium to jego
waga i czas jaki wytrzymuje na ogniwie.
Najlepiej, gdyby cena nie przekraczała 2800 zł, maksimum to ok. 3000.
Rozważałam zakup Lenovo N100 TY031PB, ostatnio ceny trochę zwyżkowały.
Moje wymagania to
- wyświetlacz panoramiczny 14,1" lub 15,4" (wolałabym mniejszy ze względu
na wagę laptopa, gabaryty i prądożerność);
- dysk min. 80 GB;
- RAM min. 512 MiB;
- karta WiFi oraz zwykła sieciówka na kabel;
- BlueTooth;
- procesor - właściwie nie ma znaczenia, ale chyba lepszy byłby Intel,
oczywiście w tej cenie nic innego niż Celeron chyba nie będzie;
- nagrywarki może nie być, ale jeżeli już to lepiej żeby była DVD-RW a nie
combo;
- dobrze by było, gdyby była dostępna również wersja bez Windowsa

Niestety z wiadomych powodów nie zdecyduję się na Acera. Na produktach HP
ostatnio również się trochę zawiodłam i nie jestem do nich przekonana. Jak
już wspomniałam duże znaczenie ma dla mnie czas pracy na baterii i waga.

Co moglibyście mi zaproponować oprócz mojego typu, czyli Lenovo TY031PB?
Dzięki za rady.

--
jutta