mam prosbe

Autor: kedarby <artglass_at_vp.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 12:45:44 MET DST

Witam!
Na poczatku przedstawie sytuacje jaka jest i co che uzyskac:
mam miec interent dostarczany droga radiowa i z niego chce puscic sygnal na
dwa komputery stancjonarne podpiete na sztywna kablem oraz na jeden Wi-Fi
(laptop) oraz jeden na bramke VoIPowa
czyli potrzebny jest routerek Wi-Fi ze switchem, ale co zrobic z tym
sygnalem ktory przyjdzie droga radiowa? mam kupic kolejny rotet do jego
odbioru i dopiero go puscic na routerek Wi-Fi powiedzmy wewnetrzny!!!???

troche zamotalem ale moze ktos zrozumie i doradzi jaki sprzet wybrac!!!
sygnal wewnetrzny Wi-Fi ma przechodizc prz 2 kondygnacje !

pozdrawiam