Re: prosba o pomoc w wyborze notebooka

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 12:38:43 MET DST

zup napisał(a):
> witam,
> planuje zakup sluzbowego notebooka i mam dylemat wiec prosze o rady... nie
> jestem mam sentymentu do zadnej marki wiec to jest dla mne bez znaczenia,
> reszta ponizej
>
> wytyczne:
> cena max do 2000 netto
>
> priorytety:
> dlugi czas pracy na baterii
> solidna obudowa (bedzie uzywany w terenie)
> 512 mb ramu
> zlacze ethernet
>
> nie musi miec ale dobrze by bylo:
> mala waga
> [...]
Trudno coś takiego wybrać. Jeśli chodzi o czas pracy i w tej cenie (choć
i tak powyżej 2000) przy matrycy 15" to trudno będzie o długi czas
pracy. No nie będę się rozpisywał i napiszę Ci co ja mam i jestem z tego
bardzo zadowolony. Acer TM 2423, Celeron M 1500, 760 RAM, matryca 14,1
cala panoramiczna jest i WiFi i XP Home DVD (nagrywarka). Czas pracy na
bateriach to spokojnie 4h, przy minimalnym ustawieniu procka i nieco
ściemnionym ekranie potrafi i 5h pociągnąć. W sumie zależy co robisz ale
trzyma ładnie. Matryca panorma 14,1 nawet jak dla mnie jest lepsza niż
15" - notebook jest mały, lekki, poręczny, dłużej trzyma bateria. Mam go
już ponad miesiac i naprawdę bardzo dużo go używam i zero problemów.
Koszt jednak przekracza 2000 bo dałem za niego 2500 z groszami. Jednak
jeśli taka konfiguracja Cię urządza to naprawdę polecam.

pozdro
Sławek

--
http://www.liczniki.netteria.net - darmowe liczniki na Twoją strone www