Re: Przebarwienia matrycy laptopa

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 08:27:28 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < |Pio|
>takie cos przypadkiem nie kwalifikuje do serwisu?

A i owszem. Poprzednie egzemplarze już były wymieniane. Ten też pewnie
zaraz pójdzie. W każdym razie, na dziesięć czy dwanaście kupionych, już
trzy razy się takie coś zdarzyło.

--
[------------------------] Old  thermodynamicists  never die, they just
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] achieve their state of maximum entropy