Re: ga-k8nf-9-rh vcore

Autor: brzoskwin <tuninWYCINAMYTO_at_o2.pl>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 16:00:44 MET DST

Leszek K napisał:
> Ktoś może kręcił tą płytę i gdzieś to znalazł?
> Ewentualnie jakiś nieoficjalny bios.

Ja posiadam juz od prawie 2 lat ga-k8nf-9 z biosem już f10 i opcja
ustawiania vcore tam jest ( wydaje mi sie, że już w f2 była). Moze
dowiedz się czy możesz wgrac bios z tej płyty do swojej wersji.
Przy czym ustawić vcore można jesli sie w odpowiedniej zakladce biosu
zmieni ustawienie z auto na manual, co jest oczywiste, ale tak tylko
niesmiale pisze :)

--
brzoskwin