ga-k8nf-9-rh vcore

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 10:18:10 MET DST

Nabyłem drogą kupna płytę ga-k8nf-9-rh. Mimo usilnych poszukiwań nie
znalazłem w bios-ie funkcji ustawienia vcore. Według gigabyte jest:
http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2296&ProductName=GA-K8NF-9-RH
Numer z ctrl+f1 w biosie znam. Bios według gigabyte jest tylko tem który
mam (F1). Ktoś może kręcił tą płytę i gdzieś to znalazł? Ewentualnie jakiś
nieoficjalny bios.