Re: Kręcenie C2D i spadek fps?

Autor: MX <maurycyj_at_poczta.onet.hahaha.pl>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 14:52:35 MET DST

Dnia Sun, 8 Oct 2006 14:35:24 +0200, Nostradamus napisał(a):

> Ino tylko kilka fps. Zagadaj na GG będzie szybciej.

Moja diagnoza jest taka: wzrost FSB wplynął albo na obniżenie taktowania
albo na zwiększenie opóźnień PCI-E (jeżeli twierdzisz, że to nie kwestia
zmiany wydajności pamięci) - stąd moje dokładne pytania - ponieważ powyższe
ustawienia marginalnie wpływają na wydajność w grze.

Twój system zachowuje się tak dlatego że ograniczeniem w powyższych
warunkach (wysoka rozdzielczość/AA/Anizo) jest grafika a nie procesor. Aby
sprawdzić rzeczywistą sprawność procesora w Oblivion powinieneś przestawić
Oblivion na 640x480 i wtedy odpalić test przed i po podkręceniu - różnica
winna być widoczna bez lupy i bez zaskoczenia "o, nie ma przyspieszenia".

Pozdrowienia
MX