Re: Kręcenie C2D i spadek fps?

Autor: Nostradamus <leschek_at_potschta.fm>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 14:35:24 MET DST
Message-ID: <egarak$vhr$1@opal.icpnet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "MX" <maurycyj@poczta.onet.hahaha.pl> napisał w wiadomości
news:3lq5homtccyy$.tvovz64l4ub1$.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 8 Oct 2006 14:28:49 +0200, Nostradamus napisał(a):
>
>> Użytkownik "MX" <maurycyj@poczta.onet.hahaha.pl> napisał w wiadomości
>> news:1uu5iodl00ge3$.ss7x3mv3hauh.dlg@40tude.net...
>>> Dnia Sun, 8 Oct 2006 13:25:12 +0200, Nostradamus napisał(a):
>>>
>>>
>>>> Karta Galaxy 7600GS 1,2 ns podkręcona do 600/800 (1600).
>>>> Odpalam Obliviona i wgrywam ten sam save. I widzę spadek po podkręceniu;(
>>>> Temeratury w normie. Super pi reaguje radośnie na podkręcenie.
>>>
>>> No dobrze, ale jaka rozdzielczość i jakie wyniki ?
>>> Czy też po prostu "subiektywne odczucie"?
>>
>>
>> 1152 na 864 (tak jak ekran Windows). Na wysokiej jakości (lekko ograniczony
>> zasięg, wyłączone samocienie, włączone anizo *2 i aa *2 a wyłączony HDR bo
>> nie
>> lubię błyszczących ścian i pysków;).mam ok. 38 fps w terenie. Ale nie chodzi
>> o
>> to ile, tylko dlaczego po podkręceniu procka następuje spadek ?
>
> Dlaczego muszę od ciebie wszystko wyciągać?
> Jaka jest różnica?

Ino tylko kilka fps. Zagadaj na GG będzie szybciej.

-- 
Pzdr
Leszek
GG1631219
"Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam" 
Received on Sun Oct 8 14:40:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 08 Oct 2006 - 14:51:07 MET DST