Nagrywarka CD-RW LG

Autor: Paweł Król <cruulick_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 10:47:01 MET DST

Witam,
Mam nadzieję że na tym forum znajdzie się ktoś kto mi pomoże. Problem
wygląda tak: Wczoraj sformatowałem dysk (partycję) nagrałem od nowa system,
zainstalowałem Office'a i kilka innych potrzebnych programów (korzystając
wciąż bezproblemowo z CD-RW LG GCE-8527B). Nagrałem też dwie płyty z danymi.
W czasie instalacji oprogramowania do drukarki system się zawiesił. Po
dłuższy czasie zdecydowałem się go zresetować (w trakcie instalacji -
nagrywarka czytała płytę) Po ponownym uruchomieniu nagrywarka nie
przeczytała już żadnej płyty :( A podłączenie w to samo miejsce starego
CD-ROMu LG nie sprawia żadnych problemów. Podobne kłopoty miały miejsce
przynagrywaniu dysków CD-RW - Nagrywanie zatrzymywało się w pewnym momencie,
a próby zatrzymania prowadziły do zawieszenia systemu i konieczności
resetowania - nagrywarka stawała się martwa. W tej chwili kręci płytą i
wygląda jakby coś czytała, ale efektów nie ma (może czytać 10 minut i nic).
Dodam, że sprzęt był niewiele eksploatowany, tj. Nagrał może 30-50 płyt,
niewiele więcej razy używany był do odczytywania. Czy ktoś umie mi wskazać
co się dzieje, i jak temu zaradzić? (Oprócz formatowania dysku, które jak
zdążyłem się zorientować jakoś pomaga napędowi..)

Pozdrawiam,
Paweł Król