Re: Nec 4571A

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 00:05:40 MET DST

>Witam, czy nagrywarka Nec 4571A może od czasu do czasu robić za
>napęd DVD (zamierzam za jego pomocą zainstalować Linuxa)?

Moze. Tym bardziej, ze od czasu do czasu. Bo tak ogolnie to podobno bardzo
zdrowe nie jest dla nagrywarki, ale przy obecnych cenach napedow nie ma sie
czym stresowac.

> Stary napęd DVD - LG nie może przeprowadzić procesu bootowanie płytek.

Najpierw upewnij sie, ze to wina napedu a nie jakis ustawien w biosie.

>PS. Jak oglądałem filmiki na nagrywarce LG to mi płytka pękła i
rozwaliła laser.

Niezly hardcore :] , ale stawiam na wine plytki.

::f::