Nec 4571A

Autor: Daras <dariusz.bakinowski_at_gmail.com>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 22:24:49 MET DST

Witam, czy nagrywarka Nec 4571A może od czasu do czasu robić za
napęd DVD (zamierzam za jego pomocą zainstalować Linuxa)? Stary
napęd DVD - LG nie może przeprowadzić procesu bootowanie płytek.
Przez to musze wymienić 2 rzeczy w komputerze - DVD i nagrywarkę,
póki co nie ma kasy na kupno od razu nagrywary i napedu DVD. Nie chcę
brać combo bo to shit.

PS. Jak oglądałem filmiki na nagrywarce LG to mi płytka pękła i
rozwaliła laser.

PS2. Co byście polecili zamiast Necka 4571A, i czy to jest dobry
wybór? Linux - Aurox - będzie go widział bez problemu ???

Daras