Jasnosc LCD

Autor: primusone <pawelgaj_at_op.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 19:29:43 MET DST

Witam wszystkich grupowiczow.

Moje pytanie dotyczy podswietlania matryc LCD, a wlasciwie jego zakresu
regulacji.
Czy sa na rynku monitory ktore da sie przy pomocy regulacji mocy lampy
sciemnic niemal do zera?
Przyznam sie ze mialem przez jeden dzien 19" LCD hyundai i wieczorem tego
wlasnie dnia zdecydowalem ze nie moge uzywac tak jasnej matrycy bez
mozliwosci jej sciemnienia.... monitor udalo mi sie na szczescie oddac....

Dodam ze moje pytanie dotyczy monitorow na matrycy s-pva. Jak do tad
interesuja mnie firmy EIZO i Samsung. Niestety np EIZO 1921/1931/1910 nie
potrafia bardzo mocno sciemnic ekranu a poziom "ciemnosci" jaki osiagaja
jest ciezko ocenic w warunkach jasno oswietlonej hali np. MM albo
saturna.... Moze ktos z Was ma jakies doswiadczenia lub przemyslenia
odnosnie tych modeli monitorow lub wogule jakies uwagi na temat regulacji
jasnosci LCD....
Pozdrawiam
P.