Re: PenDrive/FlashMemoryDisk w starszych Windowsach

Autor: gina.gina <gina.gina_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 12:58:58 MET DST

Kloqus <kloqusWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Poprostu po przelaczeniu urzadzenia w tryb emulacji pojawial sie wsrod sprzetu
> dodatkowy kanal IDE z podpietym na nim dyskiem. Ani BIOS ani system nie
> widzial roznicy pomiedzy "normalnym" HDD a tym PenDrive'owym.
> To co jest w linku co podales wymaga dostepu do plyty glownej, a to o czym
> wyczytalem nie. Mniejsza z tym. Akurat ta wlasciwosc jest dla mnie malo wazna
> poprostu fajnie by bylo jakby byla, a jak nie to nie. :->

 Zapewne jest to możliwe w nowszych BIOS-ach które pozwalają na bootowanie
 z urządzenia USB i być może także jakimś pojedyńczym starym.

 Użycie CompactFlash (np. 2GB) + przejściówki CF <=> IDE wymaga otwierania
 obudowy jest to jednak wygodne dla celów serwisowych i mniej kłopotliwe
 niż użycie znacznie wrażliwszych HDD.